ARA A PORTADA
L'autora de l'atropellament mortal del 2016 a Sabadell no entrarà a presó
L'Audiència de Barcelona ha condemnat a vint mesos de presó la dona, que no té antecedents i no haurà d'entrar a cap centre penitenciari
- Entrades a l'Embassa't a només 20 euros per a menors de 30 anys
Publicat el
22 de novembre de 2023 a
les 09:47
Actualitzat el
23 de novembre de 2023 a les
10:49
L'Audiència de Barcelona ha condemnat a vint mesos de presó una conductora que va atropellar mortalment un home i va deixar-ne un altre ferit sense aturar-se a socórrer-los, en uns fets que van tenir lloc el 4 de novembre del 2016 a Sant Pau de Riu-sec, a Sabadell. El primer, conductor del vehicle, va morir a l'acte i el segon, un operari, va patir lesions que li van comportar la impossibilitat de tornar a treballar. En concret els magistrats condemnen la dona a vuit mesos de presó per un delicte d'homicidi per imprudència greu, a vuit mesos més per un delicte de lesions per imprudència greu i a quatre mesos i quinze dies de presó per un delicte d'omissió del deure de socors. La dona no té antecedents i no haurà d'ingressar a cap centre penitenciari.
Al cotxe que conduïa la condemnada hi viatjaven dues dones més, que també estaven acusades del delicte d'omissió de socors. Finalment, però, l'Audiència les ha absolt.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El Gospel Vallès alça la veu pel Sudan
-
Sabadell
ERC Sabadell renova l'executiva amb Laia Girós com a presidenta
-
Sabadell
FOTOS | Nadal etern als carrers
-
Sabadell
Els Iaioflautes de Sabadell denuncien la despesa armamentística prevista per l'estat
-
Sabadell
El corredor verd entre Can Feu i el Centre encara les primeres obres
-
Sabadell
Marta Farrés respon Jordi Ballart: "A diferència d'altres alcaldes que primer disparen..."