ARA A PORTADA
Avancen els tràmits per fer un nou espai verd al barri de Gràcia
Tindrà uns 2.500 metres quadrats, entre els carrers del Bruc i de Buxeda

- Avancen els tràmits per fer un nou espai verd al barri de Gràcia
Publicat el 19 de desembre de 2023 a les 13:59
Actualitzat el 20 de desembre de 2023 a les 16:43
Continuen avançant els tràmits administratius per crear un nou espai verd al barri de Gràcia. Concretament, serà un jardí urbà entre els carrers del Bruc i de Buixeda, al solar on en un futur i haurà la seu dels bombers, que té els carrers del Pare Fita i Vergós a nord i sud.
La Junta de Govern Local va aprovar definitivament el projecte del jardí urbà ahir dilluns, la qual cosa ho deixa tot a punt per iniciar la contractació de les obres en els pròxims mesos de manera que, previsiblement, podríen començar l'any que ve. Aquesta zona verda tindrà uns 2.500 metres quadrats, dels quals pràcticament la meitat tindran parterres verds i, l’altra, estaran pavimentats. L’obra té un pressupost d’un milió d’euros, i anirà a càrrec de Naturgy, segons fonts municipals. L’antiga Gas Natural és la propietària dels terrenys, i cedirà l’espai verd a la ciutat un cop l’acabi de construir.
En la mateixa junta també es va fer l'aprovació inicial del 12. Pla especial urbanístic per a l'assignació d'usos a l'equipament comunitari situat a l'illa delimitada pels carrers de Buxeda i del Bruc. En aquest solar es mantindrà l'activitat industrial a la zona nord i sud, mentre que també hi haurà la nova seu de bombers -pendent de construir-, la nova zona verda i nous habitatges.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa