ARA A PORTADA
-
-
S'albiren canvis al Mercat Central: una parada vol créixer i el restaurant busca pretendents Aleix Pujadas Carreras
-
-
És viable un front independentista de Sabadell per a les eleccions municipals del 2027? Albert Acín Serra
-
La processionària del pi, un perill silenciós: "Als gossos els pot provocar un xoc anafilàctic mortal" Jan Cañadell Puigmartí
El Banc de Sang fa una crida a la donació
- Óscar Cano: "Necessitàvem creure'ns que també podem guanyar fora de casa"
Publicat el
14 de gener de 2024 a
les 17:05
Actualitzat el
15 de gener de 2024 a les
13:50
La Biblioteca de Ponent acull aquest dilluns la nova campanya del Banc de Sang i Teixits. Amb el nom de 'Marató de Donants de Sang de Catalunya' la iniciativa, presentada el passat dijous a Barcelona, té l'objectiu d'arribar un total de 10 mil donacions a tot el territori i ampliar les reserves de sang i plasma existents. Això últim és essencial, ja ara mateix es troben amb menys quantitat de l'habitual arran dels últims processos gripals, entre altres motius.
A Sabadell totes aquelles persones d'entre 18 i 70 anys, amb un pes superior als 50 kg i sense cap malaltia podran participar en la donació. En cas de no poder assistir a la cita del dilluns, els interessats podran fer-ho en dues dates més. La primera el 21 de gener, a l'antic mercat de Sant Joan, i el 26 a la plaça Doctor Robert. Des del Banc de Sang en reiteren la importància de fer donacions, perquè aquest 2024 calculen que s'atendran més de 70 mil persones.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Quatre detinguts en un dispositiu policial a l’estació de Sabadell Centre
-
Sabadell
Reclamen assegurar els ajuts a la rehabilitació després dels fons Next Generation
-
Sabadell
El carnestoltes a la Planada, segell de barri: "Hi ha llista d’espera per entrar-hi!”
-
Sabadell
Detingut un home com a responsable de la crema de diversos contenidors a Sabadell
-
Sabadell
Veïns del nord de Sabadell: “El tren ens connecta més a la resta de la ciutat, tots hem guanyat”
-
Sabadell
Món educatiu, representants institucionals, entitats socials i professionals de cuina bufen les 10 espelmes del Recooperem