ARA A PORTADA
El PSC demana crear 10.000 places més tant a FP com a escoles bressol a Catalunya
El tinent d'alcaldessa Pol Gibert lamenta que la conselleria d'Educació no vol dialogar amb l'Ajuntament

- El PSC demana crear 10.000 places més tant a FP com a escoles bressol a Catalunya
Publicat el 30 d’abril de 2024 a les 18:47
Actualitzat el 30 d’abril de 2024 a les 18:48
El PSC vol crear 10.000 places públiques tant a les escoles bressol com a centres de Formació Professional (FP) a Catalunya. És la proposta electoral doble en matèria d'educació que ha presentat el diputat al Parlament i tinent d'alcaldessa Pol Gibert, en roda de premsa a l'Ajuntament de Sabadell. El socialista s'ha basat en els resultats dels informes PISA per parlar de "dècada perduda" en polítiques educatives. Alhora, ha instat a augmentar-ne el pressupost, segons ha afirmat "el segon més baix per darrere de Navarra".
L'increment de places a les escoles bressol s'hauria d'aplicar en diàleg amb els ajuntaments. És una mesura, ha assenyalat, clau per a "l'equitat i la conciliació". Pel que fa a l'augment de places d'FP, ha ressaltat que cal que vagi acompanyat d'una reformulació perquè l'oferta educativa s'ajusti a la demanda empresarial.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Punt final a la selectivitat 2025: abraçades, moments de mem i vaixells a Menorca
-
Sabadell Identifiquen el traçat de l’antic cementiri del Taulí
-
Sabadell Les cares de la selectivitat 2025 a Sabadell: com ho heu viscut? I ara, què?
-
Sabadell L’Aeroport de Sabadell tanca un maig a l’alça en operacions però amb menys passatgers
-
Sabadell Un apunyalament "per error" inquieta veïns de Campoamor
-
Sabadell Sabadell, entre el millor 12% de ciutats segons el disseny per a la salut i el benestar: "Encara hi ha marge de millora"