ARA A PORTADA
-
Nit històrica a la Nova Creu Alta: el CE Sabadell és nou equip de Segona Divisió Marc Segarra Rodríguez
-
-
FOTOS | El CE Sabadell arriba a la Nova Creu Alta: així ha estat la rebuda de l'afició Marc Segarra Rodríguez
-
-
Pep Sala (Sau): “El Carles estaria content que la gent el recordés amb tanta estima” Guillem Plans Roca
Reobren el trànsit del carrer d'Alemanya després de retirar els estabilitzadors de la fàbrica Bosser
A partir del 28 de maig els treballs passaran al carrer de Ferran Casablancas
- Reobren el trànsit del carrer d'Alemanya després de retirar els estabilitzadors de la fàbrica Bosser
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
24 de maig de 2024 a
les 14:27
Actualitzat el
24 de maig de 2024 a les
16:24
El carrer d'Alemanya, en el tram entre Ferran Casablancas i Sant Pau, ha quedat reobert al trànsit aquest divendres a les 14 h després de gairebé un mes d'obres per retirar els estabilitzadors de l'exterior de la fàbrica Bosser.
Els treballs han durat quatre setmanes i han acabat en el termini que estava previst. A partir de dimarts que ve, 28 de maig, es tallarà el trànsit del tram de Ferran Casablancas, entre els carrers de Montserrat i Alemanya, per treure els estabilitzadors d'aquesta part. En els dos casos, fer-ho és possible gràcies a que prèviament es van habilitar nous suports a l'interior de la fàbrica.
Les obres han permès desmuntar les estructures metàl·liques i els blocs de formigó que aguantaven la façana, protegida per l'Ajuntament en el pla de patrimoni. També s'han retirat les tanques metàl·liques que hi havia al voltant de l'edifici i s'ha refet la vorera. El projecte ha anat a càrrec de la propietat, que hi ha invertit uns 500.000 euros, segons fonts municipals.
https://www.diaridesabadell.com/2024/03/30/fabrica-bosser-patrimoni-manel-larrosa/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama millores urgents en el transport interurbà
-
Sabadell
Presenten una trentena de propostes per reconduir la situació del català a Sabadell
-
Sabadell
Un camió trenca un arbre per la meitat en una zona peatonal del Centre de Sabadell
-
Sabadell
Un incendi a Can Roqueta deixa un bomber ferit lleu
-
Sabadell
La Crida vol destinar la masia de Can Llong als joves
-
Sabadell
Consulta el programa de la Festa Major del Poblenou