
ARA A PORTADA
Les notícies més destacades del dia a Sabadell
Què ha passat en les últimes hores a la ciutat?

- Les notícies més destacades del dia a Sabadell
Publicat el 17 de setembre de 2024 a les 09:28
Què ha passat en les últimes hores a Sabadell? Repassem les notícies més destacades aquest dimarts.
Canvis al Govern de Sabadell després de la sortida de Pol Gibert, que ha passat a ser secretari general d’Empresa i Treball del Govern de la Generalitat. Marta Farrés ha triat Eloi Cortés per ser la seva mà dreta al capdavant d’un Ajuntament que “funciona” i en què “no s’havien de fer grans canvis”, segons l’alcaldessa.
https://www.diaridesabadell.com/2024/09/16/govern-sabadell-marta-farres-2024/
Les grans ciutats solen estar molt allunyades del camp i la naturalesa. Acostumen a ser tot el contrari, de fet. Sabadell no és una excepció per a la majoria de la població, però per a uns pocs, la vida rural està molt present. A la ciutat hi ha set horts municipals, cinc d’ells es troben al rodal del riu Ripoll, i els altres dos al Centre i a la Creu de Barberà. En aquest article, posem cara i ulls a alguns dels principals culpables que els horts del municipi tinguin vida i continuïn sent un actiu important dins de la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2024/09/16/vida-camp-horts-ripoll-sabadell/
El carrer de Calassanç Duran, en el tram entre Covadonga i Xaloc, estarà en obres durant mig any –segons la previsió– per renovar l’asfalt i la vorera nord. L’Ajuntament n’ha iniciat aquest dilluns els treballs, que permetran refer un tram de carrer totalment malmès per les arrels dels arbres que hi ha, que en l’última dècada han crescut de tal manera que han rebentat tant la calçada com la vorera.
https://www.diaridesabadell.com/2024/09/16/obres-asfalt-carrer-calassanc-duran-sabadell/
Encara amb màniga curta i tot just havent digerit la celebració de la Festa Major a Sabadell, molts ciutadans ja miren el calendari per trobar-hi la següent gran celebració. Malgrat que falten més de tres mesos per Nadal, ja coneixem alguns detalls de com serà la cita aquest any.
https://www.diaridesabadell.com/2024/09/16/nadal-2024-25-sabadell-campanya/
Un resultat històric. El 3-5 que va signar el Sabadell diumenge passat al camp Toni Tatxa davant l’Andratx significa un marcador inèdit perquè mai s’havia produït com a visitant en competició de lliga. Només en algun partit amistós, com el Manlleu-Sabadell del juny de 1984 per celebrar el doble ascens d’osonencs (a Tercera Divisió) i arlequinats (a Segona A).
https://www.diaridesabadell.com/2024/09/16/ce-sabadell-3-5-maneta-antecedents/

Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa