ARA A PORTADA
Gabriel Fernàndez, a la cúpula de la llista de Foc Nou per dirigir ERC
Helena Solà aspira a ser la primera dona a presidir el partit republicà a Catalunya
- Gabriel Fernàndez, a la cúpula de la llista de Foc Nou per dirigir ERC
Publicat el
07 d’octubre de 2024 a
les 12:20
Actualitzat el
07 d’octubre de 2024 a les
13:00
El regidor d'ERC a Sabadell, Gabriel Fernàndez, ha estat proposat com a número tres de la candidatura de Foc Nou per dirigir el partit a Catalunya. Fernàndez és candidat a la vicepresidència, en una fórmula de lideratge compartit amb Alfred Bosch, número 2 i candidat a la secretaria general.
La candidatura de Foc Nou estarà liderada per Helena Solà, segons va decidir el grup reunit dissabte a Barcelona i també de manera telemàtica. En total, integren la llista 24 persones, meitat homes i meitat dones.
Des de la plaça Comercial de Barcelona, davant del Born CCM, Foc Nou va destacar que Helena Solà, exportaveu republicana a Cerdanyola del Vallès, serà també la primera dona que aspira a presidir ERC. De moment, la mirada se centra en el congrés del pròxim 30 de novembre. En cas de tirar endavant el projecte, Gabriel Fernàndez ocuparia la Vicepresidència de Cohesió i Emancipació Nacional.
Notícies recomenades
-
Sabadell
“Es parla molt de salut mental, però fan falta accions de veritat”
-
Sabadell
Renoven les voreres de dos carrers del Centre
-
Sabadell
Veïns de Can Llong reclamen més neteja i manteniment del parc d'Odessa
-
Sabadell
Troben la menor desapareguda a Sabadell fa quatre dies
-
Sabadell
Adeu a Librerío de la Plata: “Va obrir un 14 de febrer, per amor als llibres”
-
Sabadell
FOTOS | Comencen les obres de remodelació integral del parc d'Odessa