ARA A PORTADA
Laura Escanes reivindica el seu català: "Jo soc de Sabadell!"
La presentadora de 'La travessa' es va enfrontar a un cara a cara amb l'humorista Joel Díaz

- Laura Escanes reivindica el seu català: "Jo soc de Sabadell!"
Publicat el 14 d’octubre de 2024 a les 10:37
Actualitzat el 14 d’octubre de 2024 a les 11:00
Laura Escanes torna a ser aquesta temporada una de les cares visibles de la graella de 3Cat. La sabadellenca condueix la segona temporada de La travessa, ara, pel Mediterrani. La nova entrega es va estrenar el passat mes de setembre, amb diverses novetats.
Aquests últims dies, la influencer ha parlat del programa amb el còmic Joel Díaz en la secció de l'APM 'La televisió és cultura'. Cap dels dos no ha volgut obviar una de les crítiques que s'ha fet a Escanes, com és el seu català i el poc ús que en fa a les xarxes socials.
En la conversa amb Díaz, Escanes reivindica el seu accent. "El lingüista m'ha felicitat pel meu català en aquesta segona temporada", assegura, coincidint amb l'entrevistador que "tots els accents són bonics". En aquest punt, ella defensa la procedència del seu català: "Jo soc de Sabadell!", referma. Un comentari que provoca la broma irònica del comunicador: "Algun defecte havies de tenir", rebat l'humorista.
https://www.youtube.com/watch?v=71BmKXDaHuQ
Després de l'èxit de la primera temporada a la plataforma digital 3cat, que va acumular més d'1,5 milions de reproduccions, la cadena pública catalana ja ha emès els primers capítols de la nova edició. Cada dimecres s'ofereixen dos nous capítols del reality d'aventures presentat per Escanes.
Notícies recomenades
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll
-
Sabadell Consulta el programa complet de la Festa Major de la Creu Alta
-
Sabadell Alguns carrers de Gràcia de Sabadell, sense enllumenat públic
-
Sabadell Helicòpters, avions i drons per combatre els incendis de tot el país des de Sabadell
-
Sabadell Els veïns del carrer de Prullans ja tenen data per al retorn a casa