ARA A PORTADA
Cinc incendis de contenidors a Sabadell aquesta matinada
- Cinc incendis de contenidors a Sabadell aquesta matinada
Publicat el
19 d’octubre de 2024 a
les 10:58
Actualitzat el
20 d’octubre de 2024 a les
18:14
Els Bombers han tingut una nit moguda a Sabadell, i comença a ser un problema recurrent. El cos ha hagut d'intervenir en fins a cinc incendis de contenidors entre la nit i la matinada d'aquest divendres. El primer dels focs es va originar cap a un quart de deu a la plaça de les Termes. Poc més d'una hora més tard, a la plaça del Sol, a Can Feu, es va produir el segon dels incendis.
Passades les dotze de la nit, els Bombers van apagar un foc al carrer de Turull, al Centre, i ja ben entrada la matinada, entre les dues i dos quarts de tres, es van produir dues intervencions més. La primera al carrer de Blasco de Garay, a tocar de la Gran Via, i la segona al carrer de Brutau, al barri de l'Eixample.
La problemàtica dels contenidors cremats s'està convertint en habitual als carrers de Sabadell i és fa tot just tres dies, el cos també va haver d'intervenir en quatre punts de la ciutat per apagar incendis.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La crema d'un quadre elèctric al centre de Sabadell mobilitza els serveis d'emergències
-
Sabadell
Punxa rodes de diversos vehicles, la policia l'identifica i acaba a l'hospital
-
Sabadell
L’any comença amb canvis en les lleis sobre l’habitatge
-
Sabadell
FOTOS | Un cotxe, en flames després d'un violent incendi de contenidors a Sabadell
-
Sabadell
Rodalies manté els serveis alternatius per carretera en alguns trams de la línia R4
-
Sabadell
Ja és obligatori registrar el patinet elèctric a la DGT: els nou punts clau sobre la nova mesura