Com es reben les novetats al barri?

Els veïns destaquen la importància de tenir zones més agradables i un lloc proper on comprar

Publicat el 24 de gener de 2025 a les 14:44
Actualitzat el 24 de gener de 2025 a les 14:46

La remodelació del mercat del barri de Campoamor i la creació de nous jardins per la zona ha generat una gran expectació entre els veïns. En declaracions al Diari de Sabadell, els residents han mostrat la seva satisfacció amb la iniciativa, destacant la necessitat de revitalitzar aquest espai i millorar la qualitat de vida del barri.

Francisco Morom

En Francisco, un veí, lamenta que el mercat hagi hagut de tancar, ja que era un lloc molt útil i proper per a la gent de la zona. Tot i que assegura que no freqüentava molt el mercat, sempre l’ha considerat una opció propera i còmoda. “Aquestes obres poden ser molt beneficioses per al barri, i d’aquesta manera també evitem desplaçar-nos lluny per a fer la compra”, va afegir.

Jéssica Reñé

Per altra banda, la Jéssica ja estava al corrent de les pròximess obres i va celebrar la reobertura del mercat “És una bona notícia per tothom, però especialment per la gent més gran. Gaudir d’un comerç més a prop de casa és molt important”. A més, també valora positivament la creació dels nous jardins. La Jéssica, que passeja sovint la zona amb el seu gos, agraeix que es pugui convertir en una zona més agradable. “Podrem passejar el gos i gaudir d’un entorn més bonic i maco”, declara.

Gracia Córdoba

La Gracia, una altra veïna del barri celebra aquesta remodelació del mercat: “És una necessitat. Les persones més grans necessitem un lloc on anar a comprar a prop de casa. Fa falta des de fa molt” ha expressat. Tot i això, també dona molta importància a la falta d’inversió de Campoamor en comparació amb zones més cèntriques de la ciutat.

Així mateix, els veïns coincideixen en el fet que les iniciatives poden fomentar el comerç local i generar més sentit de comunitat a tot el barri.