ARA A PORTADA
-
Sentmenat Un mes de l'incendi de Sentmenat: "El primer que sorprèn és el silenci. No hi ha ocells, no hi ha bestioles..." Manel Camps
-
Sabadell Sopars a la fresca al sud de Sabadell: "Hem descobert autèntiques estrelles Michelin" Marta Ordóñez
-
Diari de Sabadell Sabadell despunta als Premis a l'excel·lència del batxillerat que atorga la Generalitat Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Segona vida per a les cases angleses de Sabadell: se n'han construït més de cent en cinc anys Albert Acín Serra
-
Cultura i oci Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal León Guerrero
Obres per a fixar velocitat variable a la C-58 i IA a l'AP-7
Sabadell
Trànsit implantarà un sistema de predicció de risc d’accidents basat en Intel·ligència Artificial
- Obres per a fixar velocitat variable a la C-58 i IA a l'AP-7
Publicat el
06 de febrer de 2025 a
les 08:00
Actualitzat el
05 de febrer de 2025 a les
18:25
Noves actuacions a les carreteres per a esmorteir l’accidentalitat. El Servei Català de Trànsit (SCT) iniciarà aviat les obres per establir velocitat variable a la C-58, una mesura que s’havia planificat fa temps.
Segons han assegurat fonts del SCT al Diari, és previst que l’obra civil s’iniciï a finals de febrer, malgrat que el projecte no es veurà enllestit fins passat un any, perquè el termini d’execució és de 12 mesos. “És una via que continua donant victimologia i, per tant, està bé actuar-hi”, sosté Ramon Lamiel, director del SCT.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Dos arbres caiguts obliguen a tallar un tram de la carretera de Caldes de Sabadell
-
Sabadell
Reforcen la xarxa elèctrica del Poblenou de Sabadell
-
Sabadell
Gabriel Fernández exigeix explicacions a l'Ajuntament per la vaga d’hores extres dels metges al Parc Taulí
-
Sabadell
Nou aparcament a la ronda de Collsalarca amb una cinquantena de places al costat del Pavelló del Nord
-
Sabadell
Xavier Cañas, director de l'Institut d'Investigació i Innovació del Taulí: "Hem aconseguit un primer finançament per al projecte de la Nau Bosser"
-
Sabadell
FOTOS | La protectora d'animals, a les portes d’un agost complicat