Dimecres a la tarda podria acostar-se una nova pertorbació que deixaria precipitació a l'oest del país. Dijous, la pluja arribaria a comarques del nord-est. pic.twitter.com/fHFuJznC2x — Meteocat (@meteocat) February 9, 2025Es preveuen mínimes de 5 graus i màximes de 15 durant la setmana, amb un lleuger augment d'un o dos graus a partir de dijous.
ARA A PORTADA
-
50 anys explicant la ciutat FOTOS | 50 anys amb el comerç de Sabadell: la metamorfosi comercial i urbanística de la ciutat Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
Quin temps farà aquesta setmana a Sabadell?
Sabadell
Els núvols, protagonistes en aquest inici de setmana
- Les notícies més destacades del cap de setmana a Sabadell
Publicat el
10 de febrer de 2025 a
les 12:05
Els núvols protagonitzaran aquest inici de setmana a Sabadell i, fins i tot, podria caure algun ruixat molt breu dimarts o dimecres. La temperatura es mantindrà estable i a partir de dijous el sol es deixarà veure més per la ciutat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El pa que alimentava les noves fornades dels anys seixanta
-
Sabadell
Desallotgen un grup de lladres multireincidents que ocupava un pàrquing de Sabadell
-
Sabadell
Quin temps farà aquesta Castanyada a Sabadell?
-
Sabadell
El Semaf convoca una vaga de maquinistes el 10 i el 12 de novembre
-
Sabadell
La Botiga del Llaminer denuncia pintades a l’aparador mentre prepara la reobertura
-
Sabadell
Els veïns del bloc on va caure un sostre a Sabadell no podran tornar a casa "fins d'aquí a molts mesos"