Dimecres a la tarda podria acostar-se una nova pertorbació que deixaria precipitació a l'oest del país. Dijous, la pluja arribaria a comarques del nord-est. pic.twitter.com/fHFuJznC2x — Meteocat (@meteocat) February 9, 2025Es preveuen mínimes de 5 graus i màximes de 15 durant la setmana, amb un lleuger augment d'un o dos graus a partir de dijous.
ARA A PORTADA
-
Sabadell Pocs vehicles elèctrics al taller... per ara: "De moment, anirem treballant com fins ara" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell El cost d’adaptar-se, el gran fre dels tallers davant del vehicle elèctric: "És tot massa car!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Vallès Nou ferits en un accident múltiple a l’AP-7 provocat per un cotxe que fugia dels Mossos Redacció
Quin temps farà aquesta setmana a Sabadell?
Sabadell
Els núvols, protagonistes en aquest inici de setmana
- Les notícies més destacades del cap de setmana a Sabadell
Publicat el
10 de febrer de 2025 a
les 12:05
Els núvols protagonitzaran aquest inici de setmana a Sabadell i, fins i tot, podria caure algun ruixat molt breu dimarts o dimecres. La temperatura es mantindrà estable i a partir de dijous el sol es deixarà veure més per la ciutat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un dia de servei a bord de l’helicòpter medicalitzat de Sabadell: “Cadascun és imprescindible, som equip i família”
-
Sabadell
No tot són vacances: com ha passat l'estiu la gent gran que s'ha quedat a Sabadell?
-
Sabadell
Una dona de 43 anys resulta ferida després de ser atropellada a Sol i Padrís
-
Sabadell
El Centre 'guanya' una placeta al costat de l'escola Miquel Martí i Pol
-
Sabadell
Els rètols rescatats de comerços de Sabadell estaran exposats per Festa Major
-
Sabadell
Renoven les àrees de jocs infantils de diverses places de Sabadell