ARA A PORTADA
Destinen prop de 900.000 euros per millorar el pavelló de Cal Balsach
La Junta de Govern Local ha aprovat inicialment el projecte aquesta setmana
- Faran canvis en un pipicà de la Creu Alta, després d'una reunió tensa entre veïns
Publicat el
19 de febrer de 2025 a
les 19:20
Actualitzat el
19 de febrer de 2025 a les
19:22
El poliesportiu de Cal Balsach, a la Creu Alta, rebrà una inversió de gairebé 900.000 euros en els pròxims mesos per part de l'Ajuntament de Sabadell per millorar-ne diversos aspectes d'eficiència energètica, estanquitat de la coberta, condicions tèrmiques i acústiques i optimitzar la qualitat de l'aire interior. La Junta de Govern Local ha aprovat inicialment el projecte aquesta setmana, per la qual cosa encara queden diversos mesos fins que s'hagin adjudicat les obres i puguin començar.
Segons el consistori aquestes millores permetran allargar la vida útil de la instal·lació i se centraran en el volum de l'edifici que ocupa el pavelló. D'una banda es durà a terme la millora de l’eficiència energètica i actuacions a la coberta. L’obra inclou la rehabilitació completa de la coberta mitjançant la superposició d’un nou aïllament i impermeabilització per millorar-ne la durabilitat i l’eficiència tèrmica. A més, s’instal·larà un sistema de plaques fotovoltaiques per fomentar l’ús d’energies renovables.
També es preveu ajustar les condicions de protecció contra incendis i condicionament acústic. Es reforçarà l’estructura metàl·lica per garantir la resistència al foc i es milloraran les condicions acústiques de la pista per reduir les possibles molèsties als usuaris i al veïnat.
Pel que fa a la qualitat de l’aire interior, es renovarà el sistema de ventilació i es substituiran les fusteries per garantir una circulació d’aire més eficient i saludable. Finalment, es rehabilitarà el paviment de fusta per millorar les condicions d’ús.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"