ARA A PORTADA
-
Aprendre a gestionar els diners, una assignatura pendent: "Necessiten eines per quan facin el pas a la vida adulta" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Mossos de paisà en un centre educatiu de Sabadell per vetllar per la convivència escolar Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell prova un nou model de contenidors al Poblenou per millorar la recollida de residus Ana López
-
Ignasi Giménez i el PSC revaliden la presidència del Consell Comarcal
L'alcalde de Castellar del Vallès tornarà a presidir el Consell Comarcal gràcies als vots del PSC, Junts per Catalunya i En Comú Guanyem
- El temps: Cel serè i molta calor
Publicat el
19 de juliol de 2019 a
les 13:52
Actualitzat el
21 de juliol de 2019 a les
18:24
Ignasi Giménez ha estat reelegit com a president del Consell Comarcal del Vallès Occidental. No hi ha hagut sorpreses, l’alcalde socialista de Castellar del Vallès ha obtingut els 12 vots favorables del PSC, els 5 de Junts per Catalunya i els 3 d'En Comú Guanyem. D’aquesta forma s'ha complert amb el pacte de govern signat per aquestes tres formacions el passat 4 de juliol.
Els republicans han votat al seu candidat, Pol Altayó, Ciutadans ho ha fet amb la seva candidata, Isabel Martínez, i Tot per Terrassa i el Partit Popular, han decidit abstenir-se.
“Presidir aquesta institució per segon mandat consecutiu és un reconeixement a la feina feta els darrers quatre anys”, ha assegurat Giménez en el seu discurs d’investidura, i ha mostrat la seva voluntat de seguir “situant” el consell “al lloc que es mereix”.
En el seu discurs, Giménez ha posat especial èmfasi en les polítiques socials desenvolupades pel Consell Comarcal en els últims anys i en les que impulsaran durant aquest mandat com el Salari Mínim Comarcal, les clàusules socials en la contractació de serveis públics, l’increment i el canvi de gestió de les beques menjador, o la lluita contra la pobresa energètica, entre d’altres.
“Malgrat que l’atur hagi baixat durant els darrers anys, tenim un greu problema amb la desigualtat”, ha assegurat el president del Consell Comarcal, qui ha aportat algunes dades com que “una quarta part de les famílies viuen en situació de pobresa i risc d’exclusió social”.
Notícies recomenades
-
Vallès
Badia es calça les vambes i es posa el dorsal
-
Vallès
Quan el polígon esdevé punt de trobada ciutadà: "No sembla intel·ligent viure-hi d'esquena"
-
Vallès
Llum, foc i percussió a la quarta edició de la Triforca
-
Vallès
La història del maqui italià assassinat a Castellar el 1949 torna a la pantalla
-
Vallès
El cas insòlit del Bruce, el lloro amb una discapacitat que és el mascle alfa del seu grup
-
Vallès
El planejament de l'hospital Ernest Lluch passa de pantalla: i ara què?