ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Els Jardins del Sud ja estan acabats: per què encara no s'han inaugurat? Marta Ordóñez
-
-
Montcada i Reixac L'R2, l'R2 nord i l'R11 recuperen el servei entre Sant Andreu i Montcada, després que Adif donés per reparat l'esvoranc Redacció
-
Vallès Afectacions a l'S1 i S2: FGC tallarà el servei de tren entre les estacions de Gràcia i Sarrià per obres Redacció
- Patates braves al rovell de l'ou de Sabadell
Publicat el
03 de desembre de 2019 a
les 17:00
Actualitzat el
03 de desembre de 2019 a les
20:20
El Taulí i la UAB han presentat aquest dimarts la 8a edició de la cursa solidària de la UAB, que destinarà tota la recaptació a la lluita contra les malalties minoritàries que aquest any promou La Marató de TV3. L'esdeveniment serà el 15 de desembre amb sortida i arribada a la Vila Universitària; començarà a les 10 h.
Enguany, l'objectiu és superar els 15.000 euros recaptats l'any passat, i també els 1.800 participants que hi va haver. Hi haurà quatre modalitats diferents: la cursa d'11,6 km, la cursa de 6,5 km, la caminada de 6,5 km i la caminada de 480 m per a persones de mobilitat reduïda.
Les inscripcions per participar-hi i ser voluntari ja estan obertes al web www.cursauab.cat, on també es poden fer donacions. La presentació s'ha fet a l'hospital sabadellenc per l'estreta relació que hi ha entre les dues institucions, tant pel que fa a estudiants com a professionals, i a l'Aula Universitària de la UAB al Taulí.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Enèsima reobertura dels jocs d'aigua de Cerdanyola
-
Vallès
Dídac Prat es fa etern a Castellar amb un emotiu homenatge: "Ningú tindria aquest comiat"
-
Vallès
Castellar acomiada l'estimat Julián Mercado
-
Vallès
La vida a la zona zero de l'esvoranc 48 hores després: "Sabeu més coses els mitjans que nosaltres"
-
Vallès
Sant Quirze suspèn la Caminada del Mussol per les restriccions de la pesta porcina
-
Vallès
Sense trens a l'R11 i l'R2 almenys fins a la setmana vinent