?L'administració número 1 de #PsiP ha repartit 12,5 milions de € ???corresponents a 10 sèries del segon premi de la Loteria de Nadal. ?El premi ha estat molt repartir a la vila. ??Enhorabona als premiats i premiades!!! pic.twitter.com/C9NeT32aN9
— Ajuntament Palau-solità i Plegamans (@palauplegamans) December 22, 2020
ARA A PORTADA
El segon premi de la loteria toca a Palau-Solità i Plegamans

- La Fundació 1859 Caixa Sabadell fa un balanç positiu del primer trimestre escolar
Publicat el 22 de desembre de 2020 a les 13:30
Actualitzat el 22 de desembre de 2020 a les 15:34
Una part del segon premi de la grossa ha anat a parar a Palau-Solità i Plegamans. Deu sèries del número 06.095 van ser repartides a l'administració de Loteria número 1 del municipi, situada a l'Avinguda Catalunya, 217.
El segon premi és d'1.250.000 euros per sèrie, la qual cosa vol dir que cada dècim rebrà 125.000 euros. L'administració ha repartit 12,5 milions d'euros al municipi. La lotera ha explicat a Europa Press que una perruqueria de la zona ha venut part del premi i que la resta s'ha adjudicat per finestreta.
El premi ha caigut tard, passades les 13 h. També ha repartit 15 sèries a Badalona, que s'han venut a l'administració de loteria número 34, situada al Centre Comercial Màgic. En aquest cas, ha repartit un total de 18,7 milions d'euros. A més, s'ha venut una sèrie del número a les localitats de Vallirana, Barcelona i Lleida.
Notícies recomenades
-
Vallès Quants vallesans han deixat de fumar en l'últim any?
-
Vallès VÍDEO | Tallen un carril a la C-58 per l'aparatós incendi d'un camió
-
Vallès Caos a la xarxa viària vallesana per diverses incidències aquest dimecres
-
Vallès Més d'un centenar de pisos socials nous per a gent jove a Sant Cugat
-
Vallès Detinguts dos lladres per assaltar un pis a Sant Cugat
-
Vallès La CCQC reclama modificar el Pla de Mobilitat del Vallès per prioritzar actuacions pro transport públic