ARA A PORTADA
- La Policia Nacional confisca marihuana per valor de 4 milions d'euros en dues plantacions
Publicat el
17 de novembre de 2021 a
les 12:08
Actualitzat el
17 de novembre de 2021 a les
13:35
Agents de la comissaria de Sabadell de la Policia Nacional han detingut set persones en el desmantellament de dues plantacions a Polinyà i Santa Perpètua de Mogoda. Se les acusa d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.
L'actuació policial va iniciar quan es va rebre un avís de l'empresa subministradora elèctrica d'una avaria important de subministrament a la connexió de servei de la xarxa a tota la zona industrial de Santa Perpètua de Mogoda on hi havia la plantació. La investigació va conduir a una nau on hi van trobar diversos aparells d'aire condicionat, i es va sol·licitar entrada i escorcoll de l'interior, on hi havia làmpades, ventiladors i altres artefactes utilitzats per a la plantació, amb 827 plantes per valor de 2 milions d'euros.
En aquesta actuació policial es van detenir quatre homes per un presumpte delicte contra la salut pública i defraudació del fluid elèctric. Tots quatre van ser posats a disposició judicial i no tenien antecedents policials.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Desperfectes en escoles pel temporal del cap de setmana
-
Vallès
Convoquen una manifestació per reclamar millores en els serveis assistencials a Polinyà
-
Vallès
Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina"
-
Vallès
Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina?
-
Vallès
VÍDEO | Aglomeracions als trens d’FGC després de recuperar el servei mentre Rodalies continua aturada
-
Vallès
Una nord-americana defensora del català per donar el tret de sortida al curs acadèmic a la UAB