“Menys soroll i més treballar”Tal com va apuntar en una entrevista al Nació Digital, l’alcalde castellarenc reitera que “no necessitem soroll, sinó que s’implementi el full de ruta. Ho necessitem ja”, sosté. “L’ordre de prioritats està fixat entre tots”, ha remarcat. “Davant d’una publicació al Butlletí Oficial de la Generalitat no hi ha res a rebatre. Està aprovat”, ha insistit després de les últimes paraules del nou conseller de Territori, Juli Fernàndez, tancant la porta a la ronda Nord. “Reivindiquem que els acords que vam construir entre tots es mantinguin”, ha sentenciat Giménez, que demana als responsables “menys soroll i més treballar”.
ARA A PORTADA
- Desenvolupen un material capaç d’imitar com el cervell guarda la informació
- Marc Béjar Permanyer
- Periodista
Publicat el
07 de novembre de 2022 a
les 18:29
Actualitzat el
08 de novembre de 2022 a les
09:31
La millora de la mobilitat amb Sabadell és una de les reivindicacions històriques de Castellar del Vallès. L’alcalde del municipi i president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Ignasi Giménez, ha reiterat la necessitat que s’implementi el full de ruta en matèria d’infraestructures i transport públic establert en el Pla específic de Mobilitat aprovat el 2021 per la Generalitat de Catalunya. “Allà s’especifica que la prioritat és millorar la comunicació de carretera amb la connexió a través de la ronda Nord i els sistemes urbans de Sabadell i Terrassa”, ha manifestat al Diari.
En el document, que inclou els dos Vallesos, “també es preveu l’arribada dels FGC a Castellar”. Giménez insisteix en la voluntat de cenyir-se al document, que inclou l’arribada, no de manera immediata, del tren a través d’un perllongament ferroviari de la línia de Sabadell. Una reivindicació que la Crida per Sabadell va manifestar la setmana passada en favor de la mobilitat sostenible i de la transició ferroviària. “És fonamental millorar el transport públic i les infraestructures. No és que siguin compatibles; és que són complementaris”, ha defensat el batlle.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Desperfectes en escoles pel temporal del cap de setmana
-
Vallès
Convoquen una manifestació per reclamar millores en els serveis assistencials a Polinyà
-
Vallès
Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina"
-
Vallès
Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina?
-
Vallès
VÍDEO | Aglomeracions als trens d’FGC després de recuperar el servei mentre Rodalies continua aturada
-
Vallès
Una nord-americana defensora del català per donar el tret de sortida al curs acadèmic a la UAB