ARA A PORTADA
Investiguen dos porters del Waka per xenofòbia
Vallès
Els fets es van produir a finals del 2021 i durant el 2022
- Obituari de Sabadell del 23 de juny de 2023
Publicat el
22 de juny de 2023 a
les 17:18
Els Mossos d'Esquadra han citat com a investigats dos controladors de la discoteca Waka Sabadell, a Sant Quirze del Vallès, que haurien comès delictes contra l’exercici dels drets fonamentals i les llibertats públiques en no deixar accedir a l’interior de la sala diverses persones per motius xenòfobs.
Els investigadors van realitzar una anàlisi de denúncies i incidents registrats en aquesta discoteca relacionats amb conductes discriminatòries delictives per part controladors de l’establiment. Aquestes denúncies indicaven conductes xenòfobes i racistes, ja que no permetien l’accés de persones per motiu d’origen o color de pell. En concret es va treballar amb dues denúncies que afectaven a dues noies i un noi.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat