Comencem el dia a Montcada i Reixac amb una explosió que ha provocat un incendi a prop de les vies de la R4 de @rodalies .@bomberscat , @mossos i @Policia_MiR ja al lloc dels fets@324cat @rac1 @CatalunyaRadio pic.twitter.com/9O8ZLDaf8a
— Daniel (@DanielSJ6) August 3, 2023
ARA A PORTADA
Una deflagració d'una bombona de butà provoca un incendi a Montcada i Reixac
El foc ha obligat a desallotjar un bloc de pisos i interrompre la circulació de trens

- Xoca contra una tanca en ple centre i 'destrossa' l'alcoholímetre
Publicat el 03 d’agost de 2023 a les 11:29
Una deflagració en el pati d'una serralleria al centre de Montcada i Reixac ha obligat a desallotjar els veïns d'un bloc de pisos i a tallar temporalment la circulació de trens de la línia R2. Els fets han passat a les 6.55 h en un pati interior del carrer Pasqual, quan s'ha originat un incendi amb origen en una bombona de butà.
Les flames s'han estès a uns matolls propers a les vies del tren, motiu pel qual s'ha aturat el pas de combois. Els Bombers, que hi han desplaçat sis dotacions, han aconseguit extingir el foc a les 7.40 h sense que s'hagin registrat ferits. Posteriorment, s'ha procedit a restaurar el servei ferroviari i els veïns han pogut tornar a les seves cases.
Notícies recomenades
-
Vallès L'explotació del bar-botiga del Centre Feliuenc, a l'aire
-
Vallès Subvencions per modernitzar els establiments comercials de Badia
-
Vallès L'agenda d'un final de setmana ple de concerts al Vallès
-
Vallès La carpeta del transport públic a Badia i Barberà continua oberta
-
Vallès Afectacions d'uns 45 minuts a l'R4 a causa de les obres a la línia
-
Vallès Mobilitzats els Bombers per una reacció química en una empresa a Barberà