ARA A PORTADA
Mor un home mentre treballava en una obra a Rubí
Vallès
La víctima va rebre una descàrrega elèctrica amb el cablejat
- Mor un home mentre treballava en una obra a Rubí
Publicat el
06 d’octubre de 2023 a
les 09:36
Un home de 34 anys ha mort després de patir un accident mentre treballava en una obra situada en un solar de Rubí, al Vallès Oriental. Els Mossos d’Esquadra van rebre avís dijous a la tarda. Els fets van succeir al voltant de les 17:28 hores quan un treballador de l’obra va rebre una descàrrega elèctrica amb el cablejat.
Al lloc dels fets es van desplaçar diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, Bombers de la Generalitat i indicatius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). La policia catalana ha posat els fets en coneixement del jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Rubí i del Departament d’Empresa i Treball, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat