La carretera, pocs minuts després de l'accident mortal | ACN[/caption]
ARA A PORTADA
-
El Banc Sabadell tanca la venda de TSB per 3.300 milions i pagarà un dividend extraordinari Redacció
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Una dona de Matadepera i un home de Ripollet moren en un accident a Sant Mateu de Bages
Les dues víctimes tenien 33 i 44 anys
- Prova de sirenes per risc químic al Vallès: en què consisteix?
Publicat el
17 d’octubre de 2023 a
les 10:20
Actualitzat el
17 d’octubre de 2023 a les
11:52
Les víctimes mortals de l’accident que es va produir dilluns a la tarda a Sant Mateu de Bages són G.R.S., una dona de 33 anys veïna de Matadepera -la conductora d’un dels vehicles-, i R.L.M., un home de 44 anys veí de Ripollet, que viatjava a la part de darrere del cotxe.
En aquest accident van morir dues persones i una tercera va resultar ferida crítica, el passatger davanter. El ferit va ser traslladat en helicòpter a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. Totes tres persones viatjaven en un dels turismes implicats en la col·lisió. A l'altre automòbil n'hi havia dues, que també van resultar ferides amb lesions menors, segons ha informat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Tots dos van ser traslladats a l'Hospital Althaia de Manresa.
Els dos cotxes van xocar al quilòmetre 49,1 de la carretera C-55. Amb aquestes víctimes, són 124 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons el registre de l'SCT, que puntualitza que es tracta de dades provisionals.
[caption id="attachment_276212" align="alignnone" width="700"]
La carretera, pocs minuts després de l'accident mortal | ACN[/caption]
La carretera, pocs minuts després de l'accident mortal | ACN[/caption]
Notícies recomenades
-
Vallès
Montcada i Reixac dirà adeu als contenidors soterrats i donarà la benvinguda a nova maquinària de neteja
-
Vallès
Trànsit posa la lupa a les carreteres vallesanes en l'operació sortida pel pont de l'1 de maig
-
Vallès
Les curiositats que amaga la història de la Biblioteca Antoni Tort
-
Vallès
La trencadissa d'un dels poemes de García Lorca a Barberà
-
Vallès
35 dies per proposar inversions a Castellar
-
Vallès
Contenidors tancats per a orgànica i resta, el model de residus preferit a Sant Quirze