ARA A PORTADA
- Obituari de Sabadell del 27 de novembre de 2023
Publicat el
26 de novembre de 2023 a
les 20:18
Dos accidents a la C-58 aquest diumenge a la tarda han produït retencions d'1 a 5 km. Els fets s'han succeït a l'altura de Badia i Terrassa sentit nord amb diversos vehicles implicats i un ferit greu. Per controlar la situació els agents de trànsit desplaçats han tallat dos carrils en sentit Barcelona i un en sentit Terrassa. Al voltant de les 20h de la tarda ja s'ha restablert la circulació en sentit Badia, però es manté el tall a Terrassa.
Pels conductors que es desplacin a Sabadell una opció recomanable, a hores d'ara, és anar direcció Tarragona i entrar a Sabadell creuant la UAB.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat