ARA A PORTADA
La circulació de trens a l'R4 entre Manresa i Terrassa, suspesa fins diumenge
Adif farà treballs a la línia i s'oferirà un servei alternatiu de transport per carretera
- Pau Morilla-Giner apel·la al "cor" i a "no rendir-se" per sortir de l'actual situació en el missatge de Nadal
Publicat el
05 de desembre de 2023 a
les 15:14
Actualitzat el
05 de desembre de 2023 a les
16:33
La circulació de trens a l'R4 entre Manresa i Terrassa quedarà suspesa des d'aquest dimecres, 6 de desembre, i fins al diumenge al migdia. El motiu és que Adif ha de fer millores en aquest tram i diverses proves de camp per a la posada en marxa de noves instal·lacions de senyalització.
Per garantir la mobilitat dels viatgers, la companyia oferirà un servei alternatiu de transport per carretera entre Terrassa i Manresa, amb horaris coordinats amb els trens.
El tall de circulació només afecta aquest tram i, per tant, la circulació serà l'habitual entre l'Hospitalet de Llobregat i Terrassa, i de Manresa a Lleida.
Els horaris de la línia R12 es modificaran per afavorir els transbordaments de viatgers amb destinació Lleida.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Vallès
Enxampats tres lladres amb rellotges, joies i diners sostrets de cases
-
Vallès
Paralitzat el rodatge d'una pel·lícula de Russell Crowe per la pesta porcina africana
-
Vallès
La 'vetllada' que situa Badia com a capital de la boxa
-
Vallès
Badia reclama la residència de gent gran amb un acte reivindicatiu
-
Vallès
Ser universitari per un dia i amb només 12 anys: "D'aquí a un temps tornaré per fer Medicina!"