ARA A PORTADA
-
Tota la temporada en un partit: el CE Sabadell, a una victòria de tocar el cel Marc Segarra Rodríguez
-
-
"Som alumnes, no pollastres al forn": les famílies alcen la veu a Barberà per les temperatures a les aules M.B.
-
Sabadell aplaudeix els guanyadors dels Premis Literaris Joan Oliver: quins textos han estat guardonats? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El Monestir de Sant Cugat, entre les seus de Manifesta 15
La biennal se celebrarà del 8 de setembre al 24 de novembre del 2024
- Saps on és l'antiga casa del Diari de Sabadell?
Publicat el
26 de desembre de 2023 a
les 10:08
Les Tres Xemeneies, el Monestir de Sant Cugat i la Casa Gomis seran algunes de les seus principals de la biennal Manifesta 15, que tindrà com a nucli l’antiga editorial Gustavo Gili de Barcelona. La biennal Manifesta 15, que se celebrarà del 8 de setembre al 24 de novembre del 2024, aborda certs temes crítics globals des del punt de vista d’una ciutat o regió europea amfitriona que, en el cas d’aquesta edició, és Barcelona i les onze ciutats metropolitanes.
Els temes principals seran ‘Imaginant futurs’, ‘Cuidar i ser cuidats’ i ‘Equilibrant conflictes’. El programa de la biennal a cadascuna de les ciutats metropolitanes inclourà intervencions, exposicions i projectes en llocs emblemàtics proposats pel representant artístic local.
El Monestir de Sant Cugat, símbol històric d’espiritualitat i reflexió, serà la seu principal del tema ‘Cuidar i ser cuidats’.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Un remolc i una ruleta recorreran el Vallès per millorar el reciclatge: "No venim a renyar ningú"
-
Vallès
L'equip ERROR404 assoleix el podi entre les universitats més prestigioses del món
-
Vallès
Sara Roy, Gemma Humet o un karaoke a la fresca per passar la calor a Castellar
-
Vallès
Un incendi al CReSA de la UAB obliga a activar 15 dotacions dels Bombers
-
Vallès La cronologia de l'amiant: com hem arribat fins aquí?
-
Vallès
Una herència invisible: el repte d'eliminar l'amiant, viable d'aquí al 2032?