ARA A PORTADA
Peatges més cars a Catalunya a partir del 2024
Vallès
La pujada més important a partir de l'1 de gener serà la de la C-16 al tram entre Sant Cugat, Terrassa i Manresa
- El pessebre de Matadepera incorpora sardanistes
Publicat el
28 de desembre de 2023 a
les 09:37
Modificacions en el sistema de pagament a la xarxa viària que connecta el Vallès i la resta del territori català. Els quatre peatges de la Generalitat s'encariran al voltant del 3% a partir del 2024, segons va publicar dimecres el Diari Oficial de la Generalitat (DOGC). La pujada més important a partir de l'1 de gener serà la de la C-16 al tram entre Sant Cugat, Terrassa i Manresa, que augmentarà un 3,5%. Al Túnel del Cadí, al de Vallvidrera i la C-32 a l'eix Castelldefels – Sitges – el Vendrell l'increment de les tarifes serà del 3,33%.
Així, per exemple, creuar el Túnel del Cadí per un turisme passarà dels 13,48 euros actuals fins als 13,92 euros. Al seu torn, els túnels de Vallvidrera seran 14 cèntims més cars a l'hora baixa, fins als 4,48 euros; i 16 cèntims més a l'hora punta, fins als 5,04 euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat