ARA A PORTADA
Un mosso admet que va cobrar per facilitar dades policials a la propietària d’un prostíbul
Vallès
A canvi, la dona, també condemnada a un any de presó, li pagava amb diners o amb serveis sexuals gratuïts d’alguna prostituta
- El 75 Aniversari de l'handbol arlequinat en un documental i una taula rodona
Publicat el
26 de gener de 2024 a
les 09:38
Un mosso d’esquadra ha acceptat una pena de dos anys de presó i tres d’inhabilitació per a feina pública per haver consultat de forma il·legal dades policials de diverses persones per encàrrec de la propietària d’un prostíbul de Terrassa. A canvi, la dona, també condemnada a un any de presó, li pagava amb diners o amb serveis sexuals gratuïts d’alguna prostituta.
El judici amb jurat popular havia de començar dijous a l’Audiència de Barcelona, però no s’ha fet perquè les parts han arribat a un acord de conformitat. El policia ha estat condemnat per suborn i revelació de secrets, mentre que l’altra acusada ha estat condemnada per suborn. Cap dels dos ingressarà a presó.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Desperfectes en escoles pel temporal del cap de setmana
-
Vallès
Convoquen una manifestació per reclamar millores en els serveis assistencials a Polinyà
-
Vallès
Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina"
-
Vallès
Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina?
-
Vallès
VÍDEO | Aglomeracions als trens d’FGC després de recuperar el servei mentre Rodalies continua aturada
-
Vallès
Una nord-americana defensora del català per donar el tret de sortida al curs acadèmic a la UAB