ARA A PORTADA
Sant Cugat assegura que treballa per fer front a la calor en les escoles públiques
Les AFA han convocat una manifestació per aquest divendres que sortirà dels centres educatius en direcció a l'Ajuntament
- Sant Cugat assegura que treballa per fer front a la calor en les escoles públiques
Publicat el
14 de març de 2024 a
les 09:59
L'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès assegura que treballa per implementar mesures urgents a les escoles públiques del municipi per fer front als mesos més càlids. El consistori respon a les crítiques que la Coordinadora d'Associacions de Famílies d'Alumnes (AFA), que denuncien la "inoperància" del govern municipal a l'hora de fer intervencions als equipaments escolars. L'executiu local manté que des d'inicis del mandat s'ha reunit amb les direccions de les escoles bressol i els centres d'educació infantil i primària per recollir les necessitats registrades i que ja s'han començat a dur a terme les primeres actuacions.
Les regidories de Serveis Urbans i d'Educació han mantingut reunions amb les direccions dels centres educatius públics, juntament amb els serveis tècnics municipals, que han servit per recollir les necessitats per les condicions de confort que cal fer als patis i les pistes del centres educatius. D'aquí n'han sortit peticions com l'adequació de determinats tendals i altres elements d'ombres, i ja s'han dut a terme algunes accions, com la plantació d'arbres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Vallès
Enxampats tres lladres amb rellotges, joies i diners sostrets de cases
-
Vallès
Paralitzat el rodatge d'una pel·lícula de Russell Crowe per la pesta porcina africana
-
Vallès
La 'vetllada' que situa Badia com a capital de la boxa
-
Vallès
Badia reclama la residència de gent gran amb un acte reivindicatiu
-
Vallès
Ser universitari per un dia i amb només 12 anys: "D'aquí a un temps tornaré per fer Medicina!"