L'incident ha tingut lloc a l'interior d'una càmera frigorífica i deu treballadors que hi havia a la nau en el moment dels fets han sortit pel seu propi peu. A banda, tres empleats s'han confinat al menjador de l'empresa i els Bombers els han evacuat. Les sis persones ateses per el Servei d'Emergències Mèdiques han patit afectacions a les mucoses respiratòries. A hores d’ara els Bombers duen a terme tasques de ventilació i també s’estan fent lectures de la zona per valorar si aquests procediments estan sent efectius. El Grup d’Incidents Tecnològics, GRIT, també s’ha desplaçat fins el punt.L'incident ha estat de matinada, la fuita està controlada i la nau ha estat evacuada. @semgencat ha atès a sis persones amb afectació a les mucoses. @bomberscat hi continuen treballant.#ProteccióCivil https://t.co/hOmfSVAQEw
— Protecció civil (@emergenciescat) March 22, 2024
ARA A PORTADA
Tres ferits per una fuita d'amoníac en una nau de Polinyà
Vallès
L'incident ha obligat a desallotjar tres companyies adjacents, a banda dels propis empleats de la planta
- Tres ferits per una fuita d'amoníac en una nau de Polinyà
Publicat el
22 de març de 2024 a
les 10:37
Actualitzat el
22 de març de 2024 a les
13:35
Una fuita d’amoníac en una empresa de distribució d'alimentació de Polinyà (Vallès Occidental) ha causat tres ferits lleus i ha obligat a desallotjar tres companyies adjacents, a banda dels propis empleats de la planta.
Fonts dels Bombers han informat que l'avís s'ha rebut a les 06.12 hores d'aquest divendres i que fins el punt s'hi ha desplaçat 13 dotacions del cos. Segons el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), un dels atesos ha estat traslladat a l'hospital en estat menys greu i els altres dos, ferits lleus, han rebut l'alta in situ.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat