ARA A PORTADA
-
El calvari d’una família per tornar la seva mare en coma a Sabadell: "No té sentit!" Jan Cañadell Puigmartí
-
A una setmana de la selectivitat i amb la Vapor Badia tancada: "Hem acabat a una cafeteria" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Garrotada judicial: l'Ajuntament de Sabadell no pot prendre el control de la Caserna de la Guàrdia Civil Albert Acín Serra
-
La Crida repta Farrés: "Que es posin les piles per aconseguir la Caserna de Sabadell" Albert Acín Serra
-
Sabadell En Comú Podem urgeix a reprendre el diàleg per desbloquejar el futur de la Caserna de la Guàrdia Civil Redacció
Maheso invertirà més de 30 milions en millorar la planta de Montcada
El grup aspira a facturar 300 milions d'euros el 2030 i a augmentar la seva producció fins a les 28.000 tones anuals

- Maheso invertirà més de 30 milions en millorar la planta de Montcada
Publicat el 14 de juny de 2024 a les 11:01
Maheso ha anunciat una inversió de 75 milions fins al 2030 per a millores a la planta de Montcada i Reixac i per a la construcció d'una fàbrica a Garray (Sòria). Concretament, el grup ja està destinant uns 5 milions anuals a la seu de Montcada fins al 2030, mentre que la nova planta suposarà una inversió de 38 milions d'euros i entrarà plenament en servei el 2026.
Com a resultat, la companyia espera passar d'una producció de 19.000 tones d'aliments congelats a 28.000 tones, un 47% més, de les quals 23.000 es produiran a Catalunya i les 5.000 restants a Castella-Lleó.
Quant als resultats financers, el grup va obtenir una facturació de 158 milions el 2023 i s'ha marcat com a objectiu doblar-la i assolir els 300 milions al 2030.
Notícies recomenades
-
Vallès Les sirenes de risc químic s'activen amb èxit al Vallès
-
Vallès Sirenes per risc químic al Vallès Occidental: què has de saber?
-
Vallès Quants vallesans han deixat de fumar en l'últim any?
-
Vallès VÍDEO | Tallen un carril a la C-58 per l'aparatós incendi d'un camió
-
Vallès Caos a la xarxa viària vallesana per diverses incidències aquest dimecres
-
Vallès Més d'un centenar de pisos socials nous per a gent jove a Sant Cugat