‼️NO ENS CENSURARAN! Per molt que diguin, la crítica, la sàtira i el joc contra el poder, la policia i qui realment difon l’odi és legítima, necessària i, al cap i a la fi: llibertat d’expressió! Aquest divendres, contra la censura política, ens veiem a Ramon Barnils ✊ https://t.co/ZkpJIbsPDr pic.twitter.com/VK6t10M9PF
— Arran Sant Cugat (@ArranStCugat) October 22, 2024
ARA A PORTADA
L’Ajuntament de Sant Cugat revoca el permís a una gimcana amb l’activitat ‘Apunta al fatxa’
Arran ha organitzat els actes al Parc de Ramon Barnils
- L’Ajuntament de Sant Cugat revoca el permís a una gimcana amb l’activitat ‘Apunta al fatxa’
Publicat el
23 d’octubre de 2024 a
les 12:59
L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès ha revocat el permís que havia concedit per a què Arran organitzés una gimcana aquest pròxim divendres, en la qual hi havia activitats com ‘Apunta al fatxa’ o ‘Teranyina policial: trenquem el cordó’.
Els actes s’emmarquen en una jornada al Parc de Ramon Barnils que també inclou un espectacle, un sopar i un concert.
El govern santcugatenc (Junts i ERC) diu que retira el permís només de la gimcana “perquè pot ser ofensiva i provocativa”, i sosté que no s’ajusta a l’ordenança municipal de convivència.
El PP i VOX havien instat l’executiu a no permetre l’activitat. Per la seva banda, Arran ha criticat la “censura” per part del govern: “La sàtira i el joc contra el poder, la policia i qui realment difon l’odi és legítima i necessària”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Vallès
Enxampats tres lladres amb rellotges, joies i diners sostrets de cases
-
Vallès
Paralitzat el rodatge d'una pel·lícula de Russell Crowe per la pesta porcina africana
-
Vallès
La 'vetllada' que situa Badia com a capital de la boxa
-
Vallès
Badia reclama la residència de gent gran amb un acte reivindicatiu
-
Vallès
Ser universitari per un dia i amb només 12 anys: "D'aquí a un temps tornaré per fer Medicina!"