ARA A PORTADA
-
Una xarxa amb problemes de connexió: quan agafar l'autobús és un exericici de fe Marc Béjar Permanyer
-
-
VÍDEO | El banc de sang animal que subministra tot l'Estat és a Sabadell: "Fem una crida perquè necessitem sang de gat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Dues veïnes de Sabadell denuncien la Sareb: "Ens reclamen tres milions d'euros i em puc quedar sense pis" Marta Ordóñez
-
"No cliquis, no descarreguis, no truquis": què cal fer davant d'una ciberestafa, segons els Mossos? Jan Cañadell Puigmartí
Investiguen presumptes tocaments d'un professor a un alumne de Sant Cugat
El centre ha apartat el docent de les seves funcions i ha aplicat el protocol per aquests casos
- Investiguen presumptes tocaments d'un professor a un alumne de Sant Cugat
Publicat el
10 de març de 2025 a
les 09:26
Actualitzat el
10 de març de 2025 a les
09:49
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació pels possibles tocaments que un professor de secundària hauria realitzat a un alumne de l'escola Thau de Sant Cugat del Vallès, segons han publicat diversos mitjans.
L'escola hauria tingut coneixement dels fets a principis de la setmana passada i tot seguit va apartar el docent de les seves funcions i va aplicar el protocol per aquests casos. El centre va posar el cas en coneixement de la policia catalana, que ha obert una investigació.
Segons TV3, l'escola va enviar un comunicat a les famílies per a informar-les que s'havien pres totes les mesures d'urgència i cautelars establertes.
Notícies recomenades
-
Vallès
La neteja dels carrers, entre cella i cella: "L'incivisme el paguem tots"
-
Vallès
FOTOS | Gran desplegament dels Bombers per un incendi forestal a Castellar del Vallès
-
Vallès
Un operari del sector de la construcció, ferit en caure d'un pis mentre treballava
-
Vallès
Més mà dura contra els empadronaments fraudulents a Sant Cugat
-
Vallès
Vandalisme contra les marquesines
-
Vallès
"La nova llei segresta el fruit de l'estalvi de tota una vida"