ARA A PORTADA
Nous aparcaments per a bicicletes amb punts de recàrrega al llarg del Ripoll
Vallès
Les ubicacions seran proposades pels sis municipis de l’àmbit d’actuació del projecte
- Nous aparcaments per a bicicletes amb punts de recàrrega al llarg del Ripoll
Publicat el
03 d’abril de 2025 a
les 12:30
Actualitzat el
04 d’abril de 2025 a les
14:18
El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha adjudicat la redacció del projecte executiu i la posterior execució de les obres per a la instal·lació d’aparcaments de bicicletes amb punts de recàrrega amb energia fotovoltaica i il·luminació a cada un dels municipis pels que transcorre el curs del riu Ripoll.
El contracte s’ha adjudicat a l’empresa Bancells Ecotècnic, SL per un import d'una mica més de 200.000 euros IVA inclòs, i es preveu una durada total d’onze mesos. S’inicia aquest mes d’abril amb els treballs de redacció del projecte executiu que ha de definir les sis marquesines, equipades amb energia fotovoltaica, punts de recàrrega per a bicicletes elèctriques i il·luminació, a instal·lar en les ubicacions proposades pels sis municipis de l’àmbit d’actuació del projecte i vinculats al riu Ripoll.
La iniciativa afecta directament uns 40 quilòmetres de camins que discorren per sis localitats del Vallès Occidental: Montcada i Reixac, Ripollet, Barberà del Vallès, Sabadell, Castellar del Vallès i Sant Llorenç Savall.
El projecte “El riu, teixint fils de vida”, finançat pels fons Next Generation, en el marc dels Plans de Sostenibilitat Turística en destinació (PSTD), és un projecte turístic on el camí del riu Ripoll serveix de connexió del patrimoni industrial i modernista de la comarca. Les actuacions del projecte tenen per objectiu reforçar l’ús social i turístic del riu Ripoll, tot promovent la sostenibilitat, la mobilitat sostenible i el coneixement del patrimoni local.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat