
ARA A PORTADA
L'envelat ja és al Passeig i l'Eix Macià comencen els talls de trànsit

- Els llocs de treball augmenten un 10,7% el segon trimestre
Publicat el 03 de setembre de 2018 a les 18:17
Actualitzat el 04 de setembre de 2018 a les 16:19
Els preparatius de la Festa Major ja es comencen a fer veure per la ciutat. Un dels elements característics en els darrers anys és l'envelat del passeig de la Plaça Major, que ja es troba a la part nord del Passeig.
En els quatre dies de festa per l'envelat hi passaran diferents activitats socials i culturals, com la música dels 70, 80 i 90 amb els Glamour Band divendres 7 o la rumba del grup 'Ai, ai, ai' diumenge 9, en els dos casos a partir de les 23:59h. També diumenge, a les 22h, la Cobla Jovenívola organitza una ballada de sardanes.
[caption id="attachment_73379" align="aligncenter" width="630"]
L'Eix Macià, tallat aquest dimarts per la Festa Major / M.A.L.[/caption]
D'altra banda, l'Eix Macià ja comença a patir restriccions al trànsit, perquè s'hi puguin instal·lar les barraques i l'escenari pels concerts de Festa Major com el de Macaco o Ramon Mirabet.

Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua