ARA A PORTADA
-
-
Publicades les notes de tall 2025 per a la universitat: quines són les més altes? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime Redacció
-
Reunions i "interès", però "sense diners" per posar llum al refugi del Pau Vila Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El bloc ocupat Guillem Agulló, a l'espera de judici: "No sabem on anirem després" Aleix Pujadas Carreras
El parc de Catalunya concentra els actes de la Diada
Consulta els actes que es faran aquest Onze de Setembre a Sabadell

- Les obres als FGC fan caure els usuaris un 1,1% aquest agost
Publicat el 10 de setembre de 2018 a les 21:59
Actualitzat el 11 de setembre de 2018 a les 13:36
Aquest Onze de Setembre l’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya es durà a terme, per segon any consecutiu, a l’Eix Macià, davant del pont del llac del parc de Catalunya.
Es tracta de l’ofrena floral ciutadana, que començarà a les 10h, a càrrec del Govern, els diferents grups municipals, entitats, col·lectius, partits polítics i sindicats de la ciutat. Enguany el Cor Lieder Càmera, dirigit per Josep Vila i Casañas, serà l’encarregat d’amenitzar musicalment l’ofrena. La lectura del manifest serà a càrrec d’Isabel Nágera, en representació del Centro Cultural Torre-romeu.
A les 11h, també davant del pont del llac del parc de Catalunya, tindrà lloc la ballada de sardanes amb la Cobla Jovenívola, activitat organitzada per l’ACF Sabadell Sardanística i l’Ajuntament.
A les 13:30h, el professor d'Història Contemporània David Ballester pronunciarà la conferència 'Vides truncades. Vides per no oblidar. Els falsos mites del tardofranquisme i la transició', a la seu de l’Agrupación Andaluza San Sebastián de los Ballesteros (av. de Lluís Companys, 81, Masia de Can Rull). La xerrada l’organitzen l’Agrupación i el consistori.
I, per acabar la jornada, a partir de les 14h, serà el moment per a la degustació gastronòmica a la font de Can Rull, organitzada per l’Agrupación Andaluza San Sebastián de los Ballesteros, amb la col·laboració de l’Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Sabadell Atropellen una dona a la carretera de Barcelona
-
Sabadell Una vida de rebel·lia i de militància pel socialisme: Celestino Sánchez Ramos
-
Sabadell La desescalada digital a l'educació, vista amb bons ulls: “El sistema ha volgut imitar la societat sense estar preparat”
-
Sabadell “Em sento escoltada... i ara tinc ganes de viure!”
-
Sabadell La primera residència pública de Sabadell serà llar per a cent persones
-
Sabadell Milloren el Portal Sud per evitar que s'hi acumuli aigua en dies de fortes pluges