ARA A PORTADA
En portada: Així es va 'negociar' el contracte d'Smatsa
Sabadell
El Cas Smatsa ocupa un lloc principal a la nostra edició del cap de setmana
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el
02 de novembre de 2018 a
les 23:48
El D. S. ha tingut accés l'atestat judicial del Cas Smatsa, una de les 14 peces del Cas Mercuri. En l'edició d'aquest cap de setmana, analitzem les proves que aporten els Mossos d'Esquadra per afirmar que el govern municipal de Manuel Bustos va manipular el concurs públic de neteja en favor d'Smatsa a canvi de favors.
En concret, l'empresa hauria intervenir en el procés de selecció i saber els resultats amb anterioritat per així assegurar-se el contracte, xifrat en 370 milions a 20 anys. En contraprestació, Smatsa hauria pagat actes de campanya al PSC de Sabadell, hauria col·locat a l'empresa persones properes a l'alcalde i el seu entorn, i hauria finançat viatges.
A més d'aquest tema, al qual dediquem quatre extenses pàgines, destaquem en portada la darrera visita de 'La Bella i la Bèstia' a la Faràndula i presentem el projecte periodístic que han realitzat els alumnes de tercer d'ESO de l'escola Sant Nicolau dins el projecte 'Ciutat i Escola'.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades