ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Un detingut i diversos identificats en un operatiu dels Mossos en un bloc de Can Puiggener S. G.
-
Sabadell FOTOS | Així s'ha viscut l'eclipsi des de la millor vista de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià: què has de saber si agafes el tren a Sabadell? Agències | Sergi G. R.
-
Sabadell Incorporaran infermeres a les escoles, una reivindicació que famílies de Sabadell fa temps que demanen Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Dos detinguts enxampats mentre robaven un camió a Barberà
Publicat el
10 de desembre de 2018 a
les 16:46
Actualitzat el
11 de desembre de 2018 a les
21:41
"Heus ací que fa molts i molts anys, potser més de cent, al bell mig de la plana del Vallès, a tocar del Ripoll i no pas gaire lluny del peu de La Mola, hi havia una ciutat que duia per nom Sabadell. Sabadell?, va demanar Baltasar. Sí, Sabadell, van repetir Melcior i Gaspar". Així comença el conte Nit de Reis a Sabadell d'enguany, que l'Ajuntament edita per tercer Nadal consecutiu.
La obra està escrita pel David Vila i Ros, i compta amb il·lustracions del David Navarro, la Laia Codina, el Jonatan cantero i la Marina Vidal, quatre autors del col·lectiu d'il·lustradors i autors de còmic locals, Bafarada. Del conte s'han imprès 15.000 exemplars, que es repartiran entre els alumnes del cicle infantil i inicial de primària de les escoles que s’han apuntat a fer el fanalet com a activitat inclosa en el programa Ciutat i Escola.
La resta d’exemplars es repartiran durant els tallers que l’Ajuntament organitza en el marc del Parc de Nadal. Tot i això, el conte també es pot trobar gratuitament per Internet, aquí el teniu en versió digital:
Els dibuixos d’aquest any s’exposaran al Casal Pere Quart des de demà, dimarts 11, fins al dimarts 18 de desembre. La mostra s'inaugurarà demà a les 18:00h.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?
-
Cultura i oci
Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal
-
Cultura i oci
"Hem normalitzat la roba barata i està feta per gent que no viu bé": l'aposta per l'atemporalitat de 'Gorina Atelier'
-
Cultura i oci
WATERPROOF, el candidat sabadellenc a disc de l’estiu
-
Cultura i oci
David Vallés, com un peix molt trempat a dins de l’aigua al Mercat Central
-
Cultura i oci
“Serà difícil tornar a sortir en una pel·lícula de Disney”