Part de l'equip de govern, amb l'alcalde Maties Serracant i el tinent d'alcalde Juli Fernández al centre; durant la presentació de la plaça a la premsa / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
"Aquest era el repte: aconseguir que fos un espai còmode, un espai accessible, però que alhora fos pels diferents barris i que aquests se'l sentissin propi", ha indicat l'alcalde, Maties Serracant, que ha descrit la plaça com "un espai intermodal, que és punt de trobada de diferents barris i zona de pas, que connecta diferents barris i que de fet connecta la ciutat amb el seu entorn: amb Barcelona i amb el Vallès.
La investió municipal a l'espai, després d'alguns retrassos en l'execució de l'obra, ha estat de poc més de dos milions d'euros, en total. 1,15 milions per a la primera fase –acabada al gener del 2016 i que va consistir en urbanitzar la plaça– i 945.870,92 €, la segona, iniciada al novembre del 2017 i que ha consistit en realitzar tasques de pavimentació, ajardinament, il·luminació, etc.
ARA A PORTADA
-
Les pastisseries de Sabadell tanquen un Sant Joan amb vendes a l'alça i la coca de crema guanyant terreny Marta Ordóñez
-
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Relleu a la presidència de la UES: Xavier Oller substitueix Josep Maria Manyosa Aleix Pujadas Carreras
L'Ajuntament dona per acabades les obres a la Plaça d'Espanya
L'espai serà totalment accessible a partir del proper dissabte 22 de desembre
- El temps: cap de setmana assolellat
Publicat el
21 de desembre de 2018 a
les 13:12
Actualitzat el
22 de desembre de 2018 a les
12:52
Després de dues dècades de provisionalitat i molts anys d'obres; la Plaça d'Espanya de Sabadell s'obrirà finalment al públic aquest dissabte 22 de desembre, a partir de les 11 del matí. L'Ajuntament dona així per acabades les obres d'urbanització de l'espai, després que el juliol del 2017 s'inaugurés l'estació de Sabadell Nord dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
"Amb l’acabament de les obres a la plaça d’Espanya recuperem un espai públic que ha estat abandonat durant molts anys. Una nova plaça que té grans zones verdes, jocs diversos i un amfiteatre, dels quals podran gaudir a partir d’ara els nostres nens i nenes. Un espai amb l’aigua i el verd com a protagonistes", ha explicat aquest dijous el tinent d'alcalde Juli Fernández.
[caption id="attachment_82768" align="aligncenter" width="700"]
Part de l'equip de govern, amb l'alcalde Maties Serracant i el tinent d'alcalde Juli Fernández al centre; durant la presentació de la plaça a la premsa / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
"Aquest era el repte: aconseguir que fos un espai còmode, un espai accessible, però que alhora fos pels diferents barris i que aquests se'l sentissin propi", ha indicat l'alcalde, Maties Serracant, que ha descrit la plaça com "un espai intermodal, que és punt de trobada de diferents barris i zona de pas, que connecta diferents barris i que de fet connecta la ciutat amb el seu entorn: amb Barcelona i amb el Vallès.
La investió municipal a l'espai, després d'alguns retrassos en l'execució de l'obra, ha estat de poc més de dos milions d'euros, en total. 1,15 milions per a la primera fase –acabada al gener del 2016 i que va consistir en urbanitzar la plaça– i 945.870,92 €, la segona, iniciada al novembre del 2017 i que ha consistit en realitzar tasques de pavimentació, ajardinament, il·luminació, etc.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Part de l'equip de govern, amb l'alcalde Maties Serracant i el tinent d'alcalde Juli Fernández al centre; durant la presentació de la plaça a la premsa / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
"Aquest era el repte: aconseguir que fos un espai còmode, un espai accessible, però que alhora fos pels diferents barris i que aquests se'l sentissin propi", ha indicat l'alcalde, Maties Serracant, que ha descrit la plaça com "un espai intermodal, que és punt de trobada de diferents barris i zona de pas, que connecta diferents barris i que de fet connecta la ciutat amb el seu entorn: amb Barcelona i amb el Vallès.
La investió municipal a l'espai, després d'alguns retrassos en l'execució de l'obra, ha estat de poc més de dos milions d'euros, en total. 1,15 milions per a la primera fase –acabada al gener del 2016 i que va consistir en urbanitzar la plaça– i 945.870,92 €, la segona, iniciada al novembre del 2017 i que ha consistit en realitzar tasques de pavimentació, ajardinament, il·luminació, etc.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Nou toc d'atenció a Fuoli, aquest cop, des de la Moncloa
-
Sabadell
Crema una zona forestal al costat de la Masia de Can Deu
-
Sabadell
Una sabadellenca, entre les millors notes de la Selectivitat 2026 a Catalunya
-
Sabadell
El ple rebutja la construcció de la biblioteca de Gràcia
-
Sabadell
Farrés condemna "amb rotunditat" el moment "desafortunat i profundament ofensiu" protagonitzat per Fuoli
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"