ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
Santa Perpètua torna a demanar l'aturada de les obres de Can Rabella

- El temps: Cap de setmana assolellat amb algun núvol diumenge
Publicat el 08 de febrer de 2019 a les 14:32
Actualitzat el 08 de febrer de 2019 a les 14:36
L’ajuntament de Santa Perpètua continua en peu de guerra. El consistori perpetuenc ha tornat a fer un decret, en el que demana a la Comissió d’Urbanisme, l’anul·lació d’ofici del planejament urbanístic de Can Rabella. L’alcaldessa del municipi, Isabel García, ho ha tornat a defensar sota el criteri de què no hi ha un estudi de Mobilitat Generada i l’incompliment del Pla Territorial de Mobilitat.
“Defensarem amb tots els mitjans tècnics, jurídics i institucionals evitar impactes no valorats prèviament i acordar solucions reals per a tot l’àmbit, que és el del sistema B-140-Ap7”, assegurava Garcia. L’alcaldessa perpetuenca defensa que aquest tràmit s’hauria de fer “amb transparència i sentit comú”.
“Hem demanat que s’aturin les obres i totes les actuacions administratives”, explicava García, i va reiterar la necessitat de realitzar un estudi de Mobilitat Generada, “tal i com demana la llei de mobilitat de Catalunya de 2006”. Segons Garcia, amb aquest es coneixeria l’impacte del nou centre logístic d’Amazon en la mobilitat i “quines són les solucions que s’han d’implementar”.“Estem convençuts que hi ha solucions, si es fan les coses bé i evitem un problema de grans dimensions”, deia Garcia.
Notícies recomenades
-
Vallès Denuncia el teu problema: el Diari llança la nova 'Bústia del Vallès'
-
Vallès Així és la Raquel Giménez, la jove menor d'edat amb la millor nota a la selectivitat 2025
-
Vallès Mor el conductor d'un totterreny en un accident a la C-58
-
Vallès El futur de l'hospital Ernest Lluch, encallat: la història d'un equipament 'fantasma'
-
Vallès Una estudiant vallesana comparteix la millor nota de la 'sele'
-
Vallès Un nadó d'un mes, ferit greu per cremades al cap a causa d'un petard