ARA A PORTADA
Els treballadors d'Smatsa: "Aquest mandat ha estat un autèntic infern"
Consideren que el litigi entre l'empresa i l'Ajuntament "posa en risc la plantilla"

- El temps: dimarts ennuvolat tot el dia
Publicat el 28 de març de 2019 a les 21:19
Actualitzat el 29 de març de 2019 a les 12:35
La plantilla d'Smatsa ha mostrat la seva preocupació davant la situació economicofinancera de l'empresa en el ple municipal d'aquest dijous. Els treballadors estan intranquils pel fet que l'empresa de recollida de residus i neteja viària que s'hagi vist forçada –després d'una decisió judicial– a pagar 2,2 milions d'euros a l'Ajuntament per haver cobrat serveis que suposadament no s'haurien contractat.
Representants de la UGT consideren que la reclamació de les liquidacions i l'intent del govern de municipalitzar el servei posa en risc la plantilla.
El sindicat ha presentat una moció, prevista pel proper ple de l'abril, en què es reclama "garantir l'estabilitat" de l'empresa. "Els treballadors i treballadores d'Smatsa hem viscut aquests quatre anys de mandat com un autèntic infern", ha exposat els representants sindicals al ple, en referència al conflicte obert entre l'Ajuntament i l'empresa concessionària.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs
-
Sabadell Sabadell tanca un mes de rècord: 2,5 °C per sobre de la mitjana històrica de juny a la ciutat