ARA A PORTADA
Marta Morell (Podemos): "Una vegada tinguem els resultats seurem amb qui haguem de seure"
- La participació s'incrementa 4 punts de mitjana al Vallès Occidental
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
26 de maig de 2019 a
les 10:20
Actualitzat el
26 de maig de 2019 a les
14:54
La candidata de Podem Sabadell, Marta Morell, ha votat a les 9.15 h a l'IES Ferran Casablancas de la Concòrdia. Des d'allà ha apuntat que "sortim a guanyar, a partir d'aquí a veure què passa".
Morell també ha dit que "una vegada tinguem els resultats a la mà seurem amb qui haguem de seure per negociar, esperem la nit electoral".
L'alcaldable, que és la primera vegada que es presenta a les eleccions igual que Podemos a Sabadell, anima tothom a anar a votar. "Ja que tenim un dret utilitzem-lo, són dies perquè la gent doni la seva opinió" ha dit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les noves ambulàncies del SEM entraran en funcionament el pròxim 25 de juny
-
Sabadell
La vergonya al balcó de l'Ajuntament que presagiava la condemna unànime al discurs de Diego Fuoli
-
Sabadell
Jutgen un home acusat d'abusar sexualment d'una menor a Sabadell
-
Sabadell
Onada de calor a Sabadell: màximes per sobre els 36 ºC i termòmetres a l'alça
-
Sabadell
La il·lusió mundialista omple els bars de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | La paella popular omple de germanor la festa major de Can Rull