ARA A PORTADA
-
Sabadell Els patinets guanyen espai a carrers de vianants de Sabadell: “Un dia hi haurà un accident greu” Marta Ordóñez
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
- La participació s'incrementa 4 punts de mitjana al Vallès Occidental
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
26 de maig de 2019 a
les 10:20
Actualitzat el
26 de maig de 2019 a les
14:54
La candidata de Podem Sabadell, Marta Morell, ha votat a les 9.15 h a l'IES Ferran Casablancas de la Concòrdia. Des d'allà ha apuntat que "sortim a guanyar, a partir d'aquí a veure què passa".
Morell també ha dit que "una vegada tinguem els resultats a la mà seurem amb qui haguem de seure per negociar, esperem la nit electoral".
L'alcaldable, que és la primera vegada que es presenta a les eleccions igual que Podemos a Sabadell, anima tothom a anar a votar. "Ja que tenim un dret utilitzem-lo, són dies perquè la gent doni la seva opinió" ha dit.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Cinema i teatre, novetats en la celebració del Dia Universal dels Drets dels Infants
-
Sabadell
El comerç busca la fórmula per continuar sent únic
-
Sabadell
FOTOS | Reparen el 'Monument a Campoamor' de Benet Ferrer
-
Sabadell
Sabadell posa el focus en les violències masclistes digitals en el programa del 25N
-
Sabadell
Alumnes de l’institut Ribot i Serra alcen la veu pels retards del transport públic
-
Sabadell
El preu del lloguer continua creixent tot i el topall: 546 euros anuals més que el 2025