ARA A PORTADA
La Plataforma per la Llengua impulsa un projecte per normalitzar el català als comerços del sud
Només el 20% dels establiments comercials de la zona sud incorporen el català

- El temps: Núvols, clarianes i torna a pujar la temperatura
Publicat el 06 de juny de 2019 a les 19:14
Actualitzat el 07 de juny de 2019 a les 16:32
Impulsar i apropar el català als comerços. Amb aquest objectiu marcat, la Plataforma per la Llengua ha impulsat un projecte al districte 6 de Sabadell per normalitzar l'ús de la llengua catalana als establiments comercials. Aquesta actuació s'emmarca dins el Pla d'Actuació Lingüística Integral vigent a la zona sud de la ciutat, i consisteix en el seguiment i assessorament als establiments.
"En cap cas es tracta d'una imposició, volem donar eines, actuar com un reforç lingüístic i conscienciar de la importància del català als negocis", ha exposat Lluís Duran, coordinador de la Plataforma per la Llengua al Vallès Occidental i membre de la junta executiva. Segons l'estudi elaborat sobre 556 negocis de la zona només un 20% tindrien el català com a llengua disponible als comerços.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La Roureda balla i vibra amb la seva Festa Major
-
Sabadell Associació de Veïns de la Creu de Barberà: “Estem en un moment de tensió social”
-
Sabadell El col·lapse d'una teulada al barri de Sant Oleguer deixa dos ferits
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell Llums, càmera i aire condicionat!
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"