
ARA A PORTADA
'Ceba o Mort!', la nova samarreta sabadellenca per a la Festa Major

- El temps: la calma després de la tempesta
Publicat el 04 de setembre de 2019 a les 09:08
Actualitzat el 04 de setembre de 2019 a les 23:02
Pura Ceba estrena un nou disseny aquesta Festa Major: 'Ceba o Mort!', per "fomentar el crit de guerra més sabadellenc". En un comunicat, els seus creadors expliquen que volien fer un producte que no deixés indiferent a ningú, i el defineixen com a "contundent i bandarra". Es tracta de la quarta samarreta de la marca, creada pel sabadellenc Pol Abran, membre de l'estudi local de disseny musical Branca Studio.
[caption id="attachment_108258" align="aligncenter" width="900"]
Una ceba cadavèrica i l'eslògan 'Ceba o Mort!' sobre un fons negre, així és la nova samarreta Pura Ceba / CEDIDA[/caption]
"No sabem qui s'ho va inventar", expliquen els impulsors del projecte, però on han trobat més rastres de 'Ceba o Mort' és a la xarxa social Twitter, on asseguren que hi ha missatges amb l'etiqueta #cebaomort des del 2012.
La samarreta ja es pot comprar a la botiga Moviment Nat (c/ Raval de Dins, 13), on també es poden trobar altres dissenys de la marca, i a l'antiga Copisteria Roca (ara Mosaic imatge i impressions), de la carretera de Barcelona, 160. És unisex, la talla més petita és la S i ofereixen un preu de 15 euros durant la Festa Major. Des de Pura Ceba avisen que aquesta tardor trauran alguna sorpresa, "no només samarretes i xapes", i que per a Nadal hi haurà una altra samarreta. De moment, una ceba cadavèrica emmarcada pel 'Ceba o Mort'. "Et fa una mica de por? Doncs imagina’t la por que farà als terrassencs!", acaben el comunicat.

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell tindrà servei de bus nocturn en format prova pilot (de moment)
-
Sabadell Denúncia penal per l’estat del molí d’en Mornau de Sabadell, actualment en ruïnes
-
Sabadell Sense ubicació per la fira d'artesans del Nadal: FANSA i Ajuntament no es posen d'acord
-
Sabadell L’ascensor de Can Puiggener pateix una nova avaria
-
Sabadell El Santamasa recupera el seu històric nom deu dies després
-
Sabadell Com prevenir la picada del mosquit tigre?