ARA A PORTADA
Tsunami Democràtic convoca una mobilització a Sabadell per a la jornada de reflexió

- Dijous més fred
Publicat el 05 de novembre de 2019 a les 16:40
Actualitzat el 05 de novembre de 2019 a les 18:05
"Fem-los reflexionar, desobeïm la Junta Electoral Central". Amb aquest lema el Tsunami Democràtic ha convocat una serie de mobilitzacions arreu de Catalunya, amb l'objectiu de trencar la quotidianitat d'una jornada de reflexió enrarida per la publicació de la sentència al judici del Procés. A Sabadell, la cita es concentra a la tarda.
Concretament, i segons s'ha difós a través de les xarxes socials, el col·lectiu planteja quatre marxes simultànies que conflueixin al centre de la ciutat. Així, s'ha convocat una trobada a les 17 h de dissabte a la plaça del Mestre Planes, una altra a la plaça del Pi, una altra a la de la Creu Alta i una darrera al Mur de la Llibertat, a Gràcia.
Des d'aquests quatre punts es sortirà en direcció a la plaça Doctor Robert, on es duran a terme activitats de caire cultural fins a les 20 h.
Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades