
ARA A PORTADA
El 'Mercantil Legends' viu una nova trobada molt emotiva

- Diari de Sabadell tornarà a fer seguiment de la jornada electoral

- Pere Figueras Nart
- Periodista
Publicat el 08 de novembre de 2019 a les 19:40
Actualitzat el 08 de novembre de 2019 a les 22:00
La secció històrica del Club Esportiu Mercantil, anomenada 'Mercantil Legends', va reunir un total de 53 d'exjugadors de l'entitat en una nova trobada que va tenir per escenari l'Hotel Suís de la nostra ciutat. El promotor de la reunió va ser Rafael Colldeforns, president del 'Mercantil Legends'. Va preparar un emotiu vídeo sobre la trajectòria del jugador Eladio Silvestre, des de la seva etapa al Mercantil fins al FC Barcelona. De fet, l'objectiu era reunir els tres mundialistes sabadellencs, Eladio Silvestre, Antonio Olmo i Marcelino Pérez Ayllón, però els dos primers finalment no van poder assistir per qüestions personals. En canvi, l'exjugador internacional del Sabadell i At. Madrid va ser una de les 'estrelles' de la vetllada, juntament amb altres mites com Manolo González o Tanco.
Entre els convidats va ser-hi el sabadellenc i excapità del Centre d'Esports Sabadell, Manolo Fernández, qui va voler compartir experiències futbolístiques amb els mercantilistes. "Ens ho passem molt bé i la idea es anar fent trobades cada 4 mesos. Ara el grup ja ha superat els 70 components i segur que continuarem creixent", explica amb entusiasme Rafael Colldeforns, principal impulsor des de l'inici d'aquesta iniciativa que també té un gran ressò a les xarxes socials.
El següent pas serà arribar a un acord amb el president del CE Mercantil, Jordi Grané, també present a l'acte, per oficialitzar el nom i establir alguna mena de lligam amb el club. "Ho faig amb molta il·lusió, però a vegades em sento desbordat i aniria bé una mica d'ajuda", diu Colldeforns.

Notícies recomenades
-
Esports Quadri Liameed reforça el mig del camp del CE Sabadell
-
Esports Isabel Williams tanca la plantilla de l'Astralpool CN Sabadell
-
Esports Tots els detalls de la innovadora segona equipació del CE Sabadell 25-26
-
Esports Cop sobre la taula del CE Sabadell: el davanter Rodrigo Escudero signa fins al 2027
-
Esports Jan Molina renova amb el CE Sabadell fins al 2027
-
Esports El CNS Tennis Taula triomfa al Campionat d'Espanya de categories