Ara a portada
-
Sabadell 13 hores sense llum a Sabadell: com va poder resistir la ciutat davant la fallada elèctrica? Albert Acín Serra
-
-
Sabadell Les estacions de Rodalies de Sabadell, desèrtiques: "No ha passat cap tren, ni el que sortia a les 5 del matí" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell El comerç de Sabadell salva els mobles davant l'apagada elèctrica: "Els productes s'han conservat bé" Marta Ordóñez | Guillem Plans
-
Ferrari aposta per Marc Gené com a mestre de cerimònies en la presentació del seu nou Fórmula 1

- En portada: 'Una trampa en hora punta'
Publicat el 12 de febrer de 2020 a les 10:32
Actualitzat el 12 de novembre de 2024 a les 18:32
El sabadellenc Marc Gené ha exercit de mestre de cerimònies en la presentació del nou monoplaça de Fórmula 1 de l'escuderia Ferrari. Gené va ser l'encarregat ahir de presentar el vehicle en un acte celebrat al Teatre Municipal Romolo Valli de Reggio Emilia, situat a uns 50 km de la seu de l'empresa, Maranello.
Gené es dirigia als espectadors en italià –també els que van veure la presentació en directe a través d'internet– i just començar la seva intervenció va dir que era un honor per a ell poder presentar l'acte. Durant la cerimònia es va veure per primer cop l'SF1000, el nou cotxe de Ferrari per a la Fórmula 1, i que ell mateix també podria conduir com a pilot de proves que és de la casa.
Els qui el pilotaran de ben segur seran Sebastian Vettel i Charles Leclerc, també presents a la cerimònia, amb els quals la firma espera aconseguir guanyar el campionat, cosa que no fa des del 2007 amb Kimi Raikkonen. A part dels dos pilots, a l'escenari del Romolo Valli també va acompanyar Gené el cap de l'equip, Mattia Binotto, i el president del grup John Elkann.
https://twitter.com/marc_gene/status/1227304331248009216
https://twitter.com/marc_gene/status/1227281849778626561
En acabar la gala, el sabadellenc es va mostrar molt agraït amb la marca del cavallino rampante, tal com recullen dues publicacions a Twitter.
Notícies recomenades
-
Esports El KEIO CN Sabadell, a per l'últim repte de la temporada
-
Esports 75 entrades visitants per al València Mestalla - CE Sabadell
-
Esports El Club Gadex fa els deures en l'última seu i aconsegueix l'ascens a Lliga Or
-
Esports Derrota del CE Mercantil, que es jugarà la permanència a l'última jornada