ARA A PORTADA
Salut proposa que Sabadell passi a fase 1
- Dimecres amb mínimes més altes
Publicat el
18 de maig de 2020 a
les 20:29
Actualitzat el
19 de maig de 2020 a les
11:28
El Departament de Salut proposa que Sabadell i la seva regió sanitària, la Nord, passin a fase 1 de la desescalada. També proposen que ho faci la regió sanitària Sud, així com la ciutat de Barcelona.
La mesura ve acompanyada de la petició perquè les regions sanitàries que van al capdavant de la desescalada a Catalunya, com ho són les Terres de l'Ebre, el Camp de Tarragona i l'Alt Pirineu-Aran, passin a la fase 2 també d'aquí a una setmana.
En una entrevista a TV3, la consellera de Salut, Alba Vergés, també ha obert la porta que no calgui esperar 14 dies per canviar de fase, si les condicions ho permeten: "Té lògica els 14 dies, però també, si veiem que és pertinent, poden avançar-ne alguna, poder-ho proposar, tenim la responsabilitat de fer el control i ens pertoca decidir", ha explicat.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu