ARA A PORTADA
Un sabadellenc, detingut en el marc d'una operació contra el tràfic de haixix
La detenció ha tingut lloc aquest matí en el seu domicili, situat al barri de la Concòrdia

- Més freqüència, accés per davant i venda de bitllets a bord: novetats als autobusos el dilluns
Publicat el 03 de juny de 2020 a les 18:47
Actualitzat el 03 de juny de 2020 a les 21:38
La Guàrdia Civil ha detingut un veí de Sabadell en el marc d'una operació antidroga a la demarcació de Barcelona. La detenció ha tingut lloc aquest matí en el seu domicili, situat al barri de la Concòrdia. Segons la investigació de l'Institut Armat, l'activitat del presumpte grup criminal estaria centrat en el tràfic de haixix.
L'operatiu segueix en curs i s'està realitzant en diversos punts de la geografia espanyola en el marc d'una investigació de la Comandància de la Guàrdia Civil de Balears i amb el suport logístic de Barcelona en la ramificació de la província, segons ha avançat Naciódigital. Segons ha pogut saber el D.S., tot apunta que es tractaria d'una xarxa de tràfic a escala internacional.
Fins a la casa del detingut s'han desplaçat tres furgonetes de la Guàrdia Civil per realitzar el registre de l'habitatge. La investigació segueix oberta.
Notícies recomenades
-
Sabadell Cuca Santos (PP): “Els veïns només s’han defensat perquè l’Ajuntament no ho ha fet”
-
Sabadell Plantaran un miler d’arbres a diferents boscos urbans
-
Sabadell Nou aparcament a Can Feu: entre finals d'any i principis del vinent
-
Sabadell Eloi Cortés: "No deixarem que hi hagi grups o partits polítics que usin els aldarulls per atiar l'odi"
-
Sabadell Veïns del sud es planten contra la tensió: "Ni delinqüència ni violència"
-
Sabadell Veïns de la Concòrdia de Sabadell denuncien la pèrdua setmanal de "milers de litres" d'una bomba d'aigua