
ARA A PORTADA
-
El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros Redacció
-
Treballar al carrer durant l'onada de calor: "És empipador, i a vegades no tens ombra" Aleix Pujadas Carreras
-
El CAP Concòrdia deixa de ser CAP i ara serà CSIR: què canvia pels 12.000 sabadellencs que hi van? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Creix la mortalitat a les carreteres vallesanes en els primers sis mesos del 2025 Marc Béjar Permanyer
SORTEIG: El Diari de Sabadell et convida al concert d'estiu de Cerdanyola del Vallès

- Segueix l'augment de la calor
Publicat el 08 de juliol de 2020 a les 09:20
Actualitzat el 08 de juliol de 2020 a les 17:49
L'Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès (AMCV) ha optat per celebrar el tradicional concert d'estiu del Castell de Sant Marçal, això sí, amb dates canviades, format reduït per preservar la distància de seguretat entre assistents i amb una doble sessió de divendres i dissabte, en lloc de l'habitual concert únic. Tradicionalment, aquesta és una cita que suposa el tret de sortida a l'estiu cultural a la ciutat, pels volts del 28 de juny, però per la pandèmia ha fet impossible convocar el concert de manera habitual.
[caption id="attachment_148092" align="aligncenter" width="479"]
Cartell del concert de l'AMCV / CEDIDA[/caption]
Aquest any, sota el títol El concert d’estiu que et mereixes, l’AMCV organitza un homenatge musical als jardins del Castell de Sant Marçal. L’objectiu és el d’agrair a la ciutadania de Cerdanyola del Vallès i de la comarca el seu esforç durant els mesos de pic de la pandèmia i reivindicar que la cultura també és un bé de primera necessitat en la crisi actual, motiu pel qual cal defensar-la.
El Diari de Sabadell sorteja dues entrades per al concert, que se celebrarà el dissabte 18 de juliol: ens heu d'enviar un correu electrònic a sabadell@diaridesabadell.com, en què cal indicar-nos el nom i cognom d'un participant i un telèfon mòbil de contacte. Teniu temps fins al divendres 10 de juliol.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/

Notícies recomenades
-
Cerdanyola del Vallès Cerdanyola avalua l’eficàcia de la ZBE amb tres nous dispositius
-
Cerdanyola del Vallès Inauguració amb protesta veïnal de la nova plaça del Pi de Bellaterra
-
Cerdanyola del Vallès Concerts, cinema a la fresca, circ, contes i noves propostes al Cerdanyola Menuda
-
Cerdanyola del Vallès Les famílies de l'Escola Bellaterra eleven la protesta per l'eliminació del transport escolar
-
Cerdanyola del Vallès Multes de fins a 3.000 euros per conductes incíviques a Cerdanyola
-
Cerdanyola del Vallès La UAB, primera universitat de l’Estat segons un rànquing internacional