ARA A PORTADA
La Creu de Barberà celebra la primera festa de barri post-confinament a Sabadell

- Sol i temperatures agradables per començar la setmana
Publicat el 10 d’octubre de 2020 a les 18:43
Actualitzat el 11 d’octubre de 2020 a les 18:28
Ha estat la primera festa major de barri que s’ha celebrat a Sabadell després de la pandèmia. I s’ha convertit en tot un homenatge per als veïns de la Creu de Barberà i de la resta de la ciutat víctimes de la Covid-19. L’associació de veïns del barri ha decidit celebrar aquest cap de setmana la seva festa, que estava prevista per al mes de juliol, per “impulsar la cultura” i “animar els carrers”, explica la presidenta de l’entitat, Ana López.
De fet, el lema d’enguany era Animem el barri, i el cartell insistia en les mesures de seguretat i l’entrada anticipada per gaudir de la programació. Tanmateix, el programa d’aquest any ha estat més reduït que el del 2019 i s’ha celebrat en petit format i “pensant en totes les edats”. “Potser hem estat el conillet d’índies, però hem d’aprendre a conviure i adaptar-nos a la nova situació”, sosté López.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs